Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

6 страниц V  < 1 2 3 4 5 > »   
Ответить в данную темуНачать новую тему
> News, on developer`s ftps
FreshMeat
сообщение 2.02.2004 - 00:47
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


Выложил кучу документации
]]>ftp://10.0.56.177/collect/library]]>
Разработка ПО
Языки программирования
Искусственный интеллект
Математика
Геймдев
и т.д.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
FreshMeat
сообщение 10.02.2004 - 00:33
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


Выложил новинку - XPDDK
]]>ftp://10.0.56.177/distrib_development/XPDDK]]>

Сообщение отредактировано FreshMeat - 10.02.2004 - 00:36
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
FreshMeat
сообщение 13.02.2004 - 18:24
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


Выложил диск с кучей учебников по геометрии
]]>ftp://10.0.56.177/collect/library/geometry]]>

Справочник студента
ГЕОМЕТРИЯ
Аналитическая геометрия
Дифференциальная геометрия
Различные геометрии
Геометрические методы
_________________________________________________
Аналитическая геометрия
М.М.Постников. АНАЛИТИЧЕСКАЯ ГЕОМЕТРИЯ
Н.В.Ефимов. КРАТКИЙ КУРС АНАЛИТИЧЕСКОЙ ГЕОМЕТРИИ
Н.В.Ефимов, Э.Р.Розендорн. ЛИНЕЙНАЯ АЛГЕБРА И МНОГОМЕРНАЯ ГЕОМЕТРИЯ
А.И.Кострикин, Ю.И.Манин. ЛИНЕЙНАЯ АЛГЕБРА И ГЕОМЕТРИЯ

Дифференциальная геометрия
Дж.Торп. НАЧАЛЬНЫЕ ГЛАВЫ ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНОЙ ГЕОМЕТРИИ
Э.Г.Позняк, Е.В.Шикин. ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ ГЕОМЕТРИЯ: ПЕРВОЕ ЗНАКОМСТВО
С.Хелгасон. ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ ГЕОМЕТРИЯ И СИММЕТРИЧЕСКИЕ ПРОСТРАНСТВА
С.Стернберг. ЛЕКЦИИ ПО ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНОЙ ГЕОМЕТРИИ
Р.Зуланке, П.Винтген. ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ ГЕОМЕТРИЯ И РАССЛОЕНИЯ
Ш.Кобаяси, К.Номидзу. ОСНОВЫ ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНОЙ ГЕОМЕТРИИ в 2-х томах
Б.А.Дубровин, С.П.Новиков, А.Т.Фоменко. СОВРЕМЕННАЯ ГЕОМЕТРИЯ: МЕТОДЫ И ПРИЛОЖЕНИЯ
Х.Рунд. ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ ГЕОМЕТРИЯ ФИНСЛЕРОВЫХ ПРОСТРАНСТВ
Ж.де Рам. ДИФФЕРЕНЦИРУЕМЫЕ МНОГООБРАЗИЯ

Различные геометрии
В.В.Трофимов. ВВЕДЕНИЕ В ГЕОМЕТРИЮ МНОГООБРАЗИЙ С СИММЕТРИЯМИ
Д.Громол, В.Клингенберг, В.Мейер. РИМАНОВА ГЕОМЕТРИЯ В ЦЕЛОМ
И.Я.Бакельман, А.Л.Вернер, Б.Е.Кантор. ВВЕДЕНИЕ В ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНУЮ ГЕОМЕТРИЮ "В ЦЕЛОМ"
Дж.Бим, П.Эрлих. ГЛОБАЛЬНАЯ ЛОРЕНЦЕВА ГЕОМЕТРИЯ
В.И.Арнольд, А.Б.Гивенталь. СИМПЛЕКТИЧЕСКАЯ ГЕОМЕТРИЯ
Дж.В.С.Касселс. ВВЕДЕНИЕ В ГЕОМЕТРИЮ ЧИСЕЛ
С.Ленг. ОСНОВЫ ДИОФАНТОВОЙ ГЕОМЕТРИИ
Е.А.Морозова, Н.Н.Ченцов. ЕСТЕСТВЕННАЯ ГЕОМЕТРИЯ СЕМЕЙСТВ ВЕРОЯТНОСТНЫХ ЗАКОНОВ
Е.А.Морозова, Н.Н.Ченцов. МАРКОВСКАЯ ИНВАРИАНТНАЯ ГЕОМЕТРИЯ НА МНОГООБРАЗИЯХ СОСТОЯНИЙ

Геометрические методы
Б.Шутц. ГЕОМЕТРИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ ФИЗИКИ
В.В.Трофимов, А.Т.Фоменко. АЛГЕБРА И ГЕОМЕТРИЯ ИНТЕГРИРУЕМЫХ ГАМИЛЬТОНОВЫХ ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНЫХ УРАВНЕНИЙ
Б.А.Дубровин, И.М.Кричивер, С.П.Новиков. ИНТЕГРИРУЕМЫЕ СИСТЕМЫ
Ю.И.Манин. КАЛИБРОВОЧНЫЕ ПОЛЯ И КОМПЛЕКСНАЯ ГЕОМЕТРИЯ
Н.Харт. ГЕОМЕТРИЧЕСКОЕ КВАНТОВАНИЕ В ДЕЙСТВИИ
А.А.Кириллов. ГЕОМЕТРИЧЕСКОЕ КВАНТОВАНИЕ
М.В.Карасев, В.П.Маслов. НЕЛИНЕЙНЫЕ СКОБКИ ПУАССОНА. ГЕОМЕТРИЯ И КВАНТОВАНИЕ
С.Н.Вергелес. ЛЕКЦИИ ПО ТЕОРИИ ГРАВИТАЦИИ
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
FreshMeat
сообщение 17.02.2004 - 01:19
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


Вышла свежая версия библиотеки BOOST - 1.31.0!
Список библиотек входящих в состав буста:

Libraries Listed by Category
String and text processing

* conversion/lexical_cast - lexical_cast class template, from Kevlin Henney.
* format - Type-safe 'printf-like' format operations, from Samuel Krempp.
* regex - Regular expression library, from John Maddock
* spirit - LL parser framework represents parsers directly as EBNF grammars in inlined C++, from Joel de Guzman and team.
* tokenizer - Break of a string or other character sequence into a series of tokens, from John Bandela.

Containers

* array - STL compliant container wrapper for arrays of constant size, from Nicolai Josuttis.
* dynamic_bitset - A runtime sized version of std::bitset from Jeremy Siek and Chuck Allison.
* graph - Generic graph components and algorithms, from Jeremy Siek and a University of Notre Dame team.
* multi_array - Multidimensional containers and adaptors for arrays of contiguous data, from Ron Garcia.
* property map - Concepts defining interfaces which map key objects to value objects, from Jeremy Siek.
* variant - Safe, generic, stack-based discriminated union container, from Eric Friedman and Itay Maman.

Iterators

* graph - Generic graph components and algorithms, from Jeremy Siek and a University of Notre Dame team.
* iterators - Iterator construction framework, adaptors, concepts, and more, from Dave Abrahams, Jeremy Siek, and Thomas Witt.
* operators - Templates ease arithmetic classes and iterators, from Dave Abrahams and Jeremy Siek.
* tokenizer - Break of a string or other character sequence into a series of tokens, from John Bandela.

Algorithms

* graph - Generic graph components and algorithms, from Jeremy Siek and a University of Notre Dame team.
* utility - Class next(), prior() function templates, from Dave Abrahams and others.

Function objects and higher-order programming

* bind and mem_fn - Generalized binders for function/object/pointers and member functions, from Peter Dimov.
* function - Function object wrappers for deferred calls or callbacks, from Doug Gregor.
* functional - Enhanced function object adaptors, from Mark Rodgers.
* lambda - Define small unnamed function objects at the actual call site, and more, from Jaakko Järvi and Gary Powell.
* ref - A utility library for passing references to generic functions, from Jaako Järvi, Peter Dimov, Doug Gregor, and Dave Abrahams.
* signals - managed signals & slots callback implementation, from Doug Gregor.

Generic Programming

* call_traits - Defines types for passing parameters, from John Maddock, Howard Hinnant, et al.
* concept check - Tools for generic programming, from Jeremy Siek.
* enable_if - Selective inclusion of function template overloads, from Jaakko Järvi, Jeremiah Willcock, and Andrew Lumsdaine.
* operators - Templates ease arithmetic classes and iterators, from Dave Abrahams and Jeremy Siek.
* property map - Concepts defining interfaces which map key objects to value objects, from Jeremy Siek.
* static_assert - Static assertions (compile time assertions), from John Maddock.
* type_traits - Templates for fundamental properties of types, from John Maddock, Steve Cleary, et al.

Template Metaprogramming

* mpl - Template metaprogramming framework of compile-time algorithms, sequences and metafunction classes, from Aleksey Gurtovoy.
* static_assert - Static assertions (compile time assertions), from John Maddock.
* type_traits - Templates for fundamental properties of types, from John Maddock, Steve Cleary, et al.

Preprocessor Metaprogramming

* preprocessor - Preprocessor metaprogramming tools including repetition and recursion, from Vesa Karvonen and Paul Mensonides.

Concurrent Programming

* thread - Portable C++ multi-threading, from William Kempf.

Math and numerics

* math - Several contributions in the domain of mathematics, from various authors.
* conversion/numeric_cast - numeric_cast class template, from Kevlin Henney.
* integer - Headers to ease dealing with integral types.
* interval - Extends the usual arithmetic functions to mathematical intervals, from Guillaume Melquiond, Hervé Brönnimann and Sylvain Pion.
* math/common_factor - Greatest common divisor and least common multiple, from Daryle Walker.
* math/octonion - Octonions, from Hubert Holin.
* math/quaterion - Quaterions, from Hubert Holin.
* math/special_functions - Mathematical special functions such as atanh, sinc, and sinhc, from Hubert Holin.
* multi_array - Multidimensional containers and adaptors for arrays of contiguous data, from Ron Garcia.
* operators - Templates ease arithmetic classes and iterators, from Dave Abrahams and Jeremy Siek.
* random - A complete system for random number generation, from Jens Maurer.
* rational - A rational number class, from Paul Moore.
* uBLAS - Basic linear algebra for dense, packed and sparse matrices, from Joerg Walter and Mathias Koch.

Correctness and testing

* concept check - Tools for generic programming, from Jeremy Siek.
* static_assert - Static assertions (compile time assertions), from John Maddock.
* test - Support for simple program testing, full unit testing, and for program execution monitoring, from Gennadiy Rozental.

Data structures

* any - Safe, generic container for single values of different value types, from Kevlin Henney.
* compressed_pair - Empty member optimization, from John Maddock, Howard Hinnant, et al.
* tuple - Ease definition of functions returning multiple values, and more, from Jaakko Järvi.
* variant - Safe, generic, stack-based discriminated union container, from Eric Friedman and Itay Maman.

Input/Output

* format - Type-safe 'printf-like' format operations, from Samuel Krempp.
* io state savers - Save I/O state to prevent jumbled data, from Daryle Walker.

Inter-language support

* python - Reflects C++ classes and functions into Python, from Dave Abrahams.

Memory

* pool - Memory pool management, from Steve Cleary.
* smart_ptr - Five smart pointer class templates, from Greg Colvin, Beman Dawes, Peter Dimov, and Darin Adler.
* utility - Class noncopyable plus checked_delete(), checked_array_delete(), next(), prior() function templates, plus base-from-member idiom, from Dave Abrahams and others.

Parsing

* spirit - LL parser framework represents parsers directly as EBNF grammars in inlined C++, from Joel de Guzman and team.

Miscellaneous

* base-from-member - Idiom to initialize a base class with a member, from Daryle Walker.
* compressed_pair - Empty member optimization, from John Maddock, Howard Hinnant, et al.
* conversion - Numeric, polymorphic, and lexical casts, from Dave Abrahams and Kevlin Henney.
* crc - Cyclic Redundancy Code, from Daryle Walker.
* date_time - Date-Time library from Jeff Garland.
* filesystem - Portable paths, iteration over directories, and other useful filesystem operations, from Beman Dawes.
* optional - Discriminated-union wrapper for optional values, from Fernando Cacciola.
* timer - Event timer, progress timer, and progress display classes, from Beman Dawes.
* utility - Class noncopyable plus checked_delete(), checked_array_delete(), next(), prior() function templates, plus base-from-member idiom, from Dave Abrahams and others.
* value_initialized - Wrapper for uniform-syntax value initialization, from Fernando Cacciola, based on the original idea of David Abrahams.

Broken compiler workarounds

* compatibility - Help for non-conforming standard libraries, from Ralf Grosse-Kunstleve and Jens Maurer.
* config - Helps boost library developers adapt to compiler idiosyncrasies; not intended for library users.

Доступна здесь: ]]>ftp://10.0.56.177/distrib_libs/boost]]>
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
FreshMeat
сообщение 20.02.2004 - 00:58
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


Принес софтину для моделирования - Enterprise Architect
Основные возможности:
  • UML 1.4 Notation
  • All UML Diagrams
  • C++, Java, C#, VB, VB.Net, Delphi, DDL support
  • Loadable UML Profiles
  • User definable Patterns
  • HTML and RTF document generation
  • XMI 1.0 and 1.1 Export
  • Relationship Matrix
  • Multi-user enabled
  • Project estimation tools
  • Testing, issues, glossary, resourcing
  • Automation interface
  • Replication capable
  • Additional image support thru stereotypes and metafiles
  • Support for very large, complex models.
  • Fast, easy on resources and highly intuitive
Отлично проводит реверс инженеринг, позволяет генероровать диграммы в хтмл, документацию, поддерживает несколько языков и кучу полезной мелочи. Реально пока не использовал, но первое впечатление - настоящая круть! Дистриб занимает, просто-таки смешной, после Розы, объем места на диске 14 мб.
]]>ftp://10.0.56.177/distrib_development/Enterprise%20Architect]]>
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
someone
сообщение 22.02.2004 - 23:32

Unknown
****
орден III степени
Группа: Модератор
Сообщений: 405
Регистрация: 29.09.2003
Пользователь №: 74


Закачал новую документацию по эм... геймдеву, а конкретно по граффическим эффектам и оптимизациям, а также парочка новых конференций разработчиков игр ( GDC ):
дира - ]]>ftp://10.0.96.90/Programming/+EffectsForGames/]]>
файло -
ChinaJoy2004_OptimizationAndTools.pdf
ChinaJoy2004_Tools.pdf
GDC2K_ShadowsTransparencyFog.pdf
Intro-to-Graphics.pdf
TransformAndLighting.pdf
Using_NVMeshMender.pdf
Тулзы и сорцы -
SlimDot3Bump.zip
Dot_Prod_Lighting.ZIP
cubemap_toon_exe.zip
bumpmaker.zip
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
FreshMeat
сообщение 27.02.2004 - 01:08
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


Появился Intel VTune Performance Analyser 7.1 с лицензией!
]]>ftp://10.0.56.177/distrib_development/]]>
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
someone
сообщение 28.02.2004 - 18:06

Unknown
****
орден III степени
Группа: Модератор
Сообщений: 405
Регистрация: 29.09.2003
Пользователь №: 74


Вышла Cg Toolkit 1.2
Скачать можно здесь:
]]>ftp://10.0.96.90/Programming/+EffectsForGames/]]>
Cg_1.2_Setup.exe

Ещё две утилиты, представляющих большой интерес для ShaderDeveloper`ов
и тех кто занимается освещением, рекомендую:
NVShaderAid.zip
BlendView10.ZIP
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
FreshMeat
сообщение 2.03.2004 - 00:11
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


MSDN 2004 Jan
]]>ftp://10.0.56.177/distrib_development/MSDN2004JAN]]>
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
someone
сообщение 4.03.2004 - 19:15

Unknown
****
орден III степени
Группа: Модератор
Сообщений: 405
Регистрация: 29.09.2003
Пользователь №: 74


Выложил толковую буку по ДХ.
]]>ftp://10.0.96.90/]]>
+GameDevelopment
DirectX Professional Reference.Zip
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
someone
сообщение 5.03.2004 - 19:36

Unknown
****
орден III степени
Группа: Модератор
Сообщений: 405
Регистрация: 29.09.2003
Пользователь №: 74


УРА, ГОСПОДА! СВЕРШИЛОСЬ ! Наша любимая nVidia выпустила
первую версию своего мощнейшего в своём классе редактора
шейдеров! Уникальнейшая находка для всех шейдер девелоперов!
Вес - 77 мегов.
]]>ftp://10.0.96.90/]]>
+GameDevelopment
FX_Composer_1.0.exe
Вомзожности:
FX Composer empowers developers to create high performance shaders in an integrated development environment with unique real-time preview & optimization features. FX Composer was designed with the goal of making shader development and optimization easier for programmers while providing an intuitive GUI for artists customizing shaders for a particular scene.

FX Composer comes with dozens of sample projects, performance tutorials, and more than 120 sample shaders. It supports all the standard features you would expect in an integrated development environment for high performance shaders:

CREATE your shaders in a high powered development environment
Sophisticated text editing with intellisense (auto-complete) and syntax highlighting (auto-coloring)
Work directly with HLSL .FX files, creating multiple techniques and passes
Use the .FX files you create with FX Composer directly in your application
Convenient, artist-friendly graphical editing of shader properties
Supports Microsoft DirectX standard HLSL semantics and annotations
Support for all DirectX 9.0 shader profiles
Develop your shaders on your own models with lighting and animation

DEBUG your shaders with visual shader debugging features
Interactive compiler helps you find and fix problems
Visible preview of source and intermediate textures targets
Interactive jump-to-error feature helps you fix problems quickly

TUNE your shader performance with advanced analysis and optimization
Enables performance tuning workflow for vertex and pixel shaders
Simulates performance for the entire family of GeForce FX GPUs
Capture of pre-calculated functions to texture look-up table
Provides empirical performance metrics such as GPU cycle count, efficiency/utilization rating and FPS.
Optimization hints notify you of performance bottlenecks

Так же скачал хелп по использованию:
там же где сетап FX_Composer_1.0_UserGuide.pdf
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
FreshMeat
сообщение 17.03.2004 - 00:21
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


Появился свежий STLPort 4.6.1
]]>ftp://10.0.56.177/distrib_libs/stlport]]>
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
someone
сообщение 6.04.2004 - 18:51

Unknown
****
орден III степени
Группа: Модератор
Сообщений: 405
Регистрация: 29.09.2003
Пользователь №: 74


ShaderWorks XT - Alpha 1.0 - Release 202

Нечто вроде FX Composer, но более мощный, произведён сторонним разработчиком, сотрудничающим с ATI. Отличается более приятным интерфейсом и интграционной системой ShaderWorks XT Integration Kit, позволяющешь быстро переносить шейдеры из редактора в проект.

]]>ftp://10.0.96.90/]]> -> Programming -> +GameDevelopment -> ShaderWorks XT - Alpha 1.0 - Release 202.exe

Нормальный линк: ]]>Link]]>
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
FreshMeat
сообщение 6.04.2004 - 22:53
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


VC6 SP6
]]>ftp://10.0.56.177/distrib_development/4MSVC6/VS6_SP6/]]>
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
someone
сообщение 7.04.2004 - 17:57

Unknown
****
орден III степени
Группа: Модератор
Сообщений: 405
Регистрация: 29.09.2003
Пользователь №: 74


Последнее SDK - Handheld SDK от nVidia Developer Group содержит много полезных утилит,
библиотек, документации и прочего... для геймдевелоперов MustHave!
Size 32 Mb
]]>ftp://10.0.96.90/Programming/+GameDevelop...eld_SDK_1.0.zip]]>

Melody v1.0.3
Так же очень хорошая утилита от nVidia для создания карт нормалей, качество выходных карт не хуже дума3, позволяет уменьшать количество полигонов на моделяъ примерно в 5-6 раз, а с помощью сгенерированной карты малополигонная модель будет выглядеть не хуже оригинальной.

Size 15.4 Mb
]]>ftp://10.0.96.90/Programming/+GameDevelopment/Melody103.exe]]>

DDS_viewer

Классный плагин для просмотра DDS текстур ( DirectX own surface format )
прямо из Windows Explorer, так же отображает thumnails в WindowsXP при режиме папки - эскизы.

Size 1.5 mb
]]>ftp://10.0.96.90/Programming/+GameDevelopment/DDS_viewer.exe]]>
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
someone
сообщение 10.05.2004 - 20:01

Unknown
****
орден III степени
Группа: Модератор
Сообщений: 405
Регистрация: 29.09.2003
Пользователь №: 74


Скачал SDK для карточек nVidia и ATI
куча примеров, эффектов и документации must have!

Link:

]]>ftp://10.0.96.90/]]> -> Programming -> +GameDevelopment

Files:

RADEONSDK-DX_v-2-0b.exe 150 mb

NVIDIA_SDK_7_0.exe 200 mb
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
FreshMeat
сообщение 20.06.2004 - 12:51
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


Обновление библиотеки - около 2.5 гб книг по математике ]]>ftp://10.0.56.177/collect/library2]]>
MSDN 2004 April ]]>ftp://10.0.56.177/distrib_development/MSDN2004APR]]>
Куча тулзов для embedded разработчиков ]]>ftp://10.0.56.177/distrib_development/embedded/eVc4%20Tools]]>
Свежий my sql 4.0.20c - ]]>ftp://10.0.56.177/distrib_development/DataBases/mysql]]>
VisualPerl-vs2003-1.8.1.2827.msi, PDK-5.3.0.530.msi ]]>ftp://10.0.56.177/distrib_development/Perl]]>
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Mongoose
сообщение 16.07.2004 - 20:29

Постоялец форума
*****
орден III степениорден IV степени
Группа: Участник
Сообщений: 531
Регистрация: 29.09.2003
Пользователь №: 83


Такой вопрос:
А куда пропали папочки distr* с ftp???
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
FreshMeat
сообщение 21.07.2004 - 17:11
Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 239
Регистрация: 13.10.2003
Пользователь №: 412


Опа! :\
В ближайшие дни разберусь.
Спасибо.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
CaT
сообщение 23.07.2004 - 00:22

Новичок
*

Группа: Участник
Сообщений: 3
Регистрация: 19.11.2003
Пользователь №: 1028


Выпущена окончательная версия PHP 5.0
скачать можете тут ]]>http://www.php.net/downloads.php#v5]]> applouse.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

6 страниц V  < 1 2 3 4 5 > » 
Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 29.03.2024 - 08:34