Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

2 страниц V   1 2 >  
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Рецепты Хорадрического Куба
street master
сообщение 12.02.2006 - 22:24
Продвинутый новичок
**

Группа: Участник
Сообщений: 19
Регистрация: 6.10.2005
Пользователь №: 10016


народ помогите...
кто знает как скрещивать руны в харадрике...
знающие люди поделитесь информацией
заранее спасибо
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Felldown
сообщение 12.02.2006 - 23:11
Постоялец форума
*****
орден II степени
Группа: Участник
Сообщений: 671
Регистрация: 18.09.2004
Пользователь №: 4745


]]>diablozone.net]]>
У меня в свою очередь другой вопрос.
Если меня усть бронь Guardian's, могу ли я с помощью апгредов увеличить её защиту? Если да, то с помощью каких рецептов. Мне легче спросить, чем начать пробовать всё подряд.

p.s. пробовал с мечом, не получилось, потому и спросил.

Сообщение отредактировано Felldown - 12.02.2006 - 23:22
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
We_all_Die
сообщение 12.02.2006 - 23:13

Постоялец форума
*****
орден IV степени
Группа: Участник
Сообщений: 753
Регистрация: 23.01.2004
Пользователь №: 1976


Цитата(Felldown @ 12.02.2006 - 23:11) *
]]>diablozone.net]]>
У меня в свою очередь другой вопрос.
Если меня усть бронь Guardian's, могу ли я с помощью апгредов увеличить её защиту? Если да, то с помощью каких рецептов. Мне легче спросить, чем начать пробовать всё подряд.

Тебе легче открыть ссылку которую ты дал и посмотреть...
Ko+Lem+Perf Diamond.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Dилетант
сообщение 12.02.2006 - 23:15

Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 224
Регистрация: 8.07.2005
Пользователь №: 8815


Цитата(street master @ 12.02.2006 - 22:24) *
народ помогите...
кто знает как скрещивать руны в харадрике...
знающие люди поделитесь информацией
заранее спасибо

3 El = 1 Eld
и т.д. до Thul

3 Thul руны + 1 Chipped Topaz = Amn руна
3 Amn руны + 1 Chipped Amethyst = Sol руна
3 Sol руны + 1 Chipped Sapphire = Shael руна
3 Shael руны + 1 Chipped Ruby = Dol руна


3 Dol руны + 1 Chipped Emerald = Hel руна
3 Hel руны + 1 Chipped Diamond = Io руна
3 Io руны + 1 Flawed Topaz = Lum руна
3 Lum руны + 1 Flawed Amethyst = Ko руна
3 Ko руны + 1 Flawed Sapphire = Fal руна
3 Fal руны + 1 Flawed Ruby = Lem руна
3 Lem руны + 1 Flawed Emerald = Pul руна
2 Pul руны + 1 Flawed Diamond = Um руна
2 Um руны + 1 Topaz = Mal руна
2 Mal руны + 1 Amethyst = Ist руна
2 Ist руны + 1 Sapphire = Gul руна
2 Gul руны + 1 Ruby = Vex руна
2 Vex руны + 1 Emerald = Ohm руна
2 Ohm руны + 1 Diamond = Lo руна
2 Lo руны + 1 Flawless Topaz = Sur руна
2 Sur руны + 1 Flawless Amethyst = Ber руна
2 Ber руны + 1 Flawless Sapphire = Jah руна
2 Jah руны + 1 Flawless Ruby = Cham руна
2 Cham руны + 1 Flawless Emerald = Zod руна
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Felldown
сообщение 18.02.2006 - 22:44
Постоялец форума
*****
орден II степени
Группа: Участник
Сообщений: 671
Регистрация: 18.09.2004
Пользователь №: 4745


Скажите, как определить, исключительная редкая броня, или обыкновенная, или элитная?

Сообщение отредактировано Felldown - 18.02.2006 - 22:44
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
We_all_Die
сообщение 19.02.2006 - 00:01

Постоялец форума
*****
орден IV степени
Группа: Участник
Сообщений: 753
Регистрация: 23.01.2004
Пользователь №: 1976


Цитата(Felldown @ 18.02.2006 - 22:44) *
Скажите, как определить, исключительная редкая броня, или обыкновенная, или элитная?

Заходишь на диаблозон в графе "обычные", ищщешь свою броню и смотришь...
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Gigas
сообщение 19.02.2006 - 13:08
Постоялец форума
*****
орден I степениорден II степени
Группа: Участник
Сообщений: 915
Регистрация: 28.11.2004
Пользователь №: 5553


Цитата(Felldown @ 12.02.2006 - 23:11) *
]]>diablozone.net]]>
У меня в свою очередь другой вопрос.
Если меня усть бронь Guardian's, могу ли я с помощью апгредов увеличить её защиту? Если да, то с помощью каких рецептов. Мне легче спросить, чем начать пробовать всё подряд.

p.s. пробовал с мечом, не получилось, потому и спросил.

учти что она будет требовать~200 силы
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
We_all_Die
сообщение 19.02.2006 - 14:42

Постоялец форума
*****
орден IV степени
Группа: Участник
Сообщений: 753
Регистрация: 23.01.2004
Пользователь №: 1976


Цитата(gigas @ 19.02.2006 - 13:08) *
учти что она будет требовать~200 силы

196, там где написанны рецепты оычно пишут чтото вроде "При апргрейде вещей, требование силы\ловкости и лвла также увеличиваюЦа"
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
street master
сообщение 20.02.2006 - 14:14
Продвинутый новичок
**

Группа: Участник
Сообщений: 19
Регистрация: 6.10.2005
Пользователь №: 10016


а какие руны надо скрестить чтоб увеличить дефенс брони ????
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Felldown
сообщение 20.02.2006 - 15:55
Постоялец форума
*****
орден II степени
Группа: Участник
Сообщений: 671
Регистрация: 18.09.2004
Пользователь №: 4745


Цитата(street master @ 20.02.2006 - 14:14) *
а какие руны надо скрестить чтоб увеличить дефенс брони ????

смотри выше, там написано.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
MekXanik
сообщение 15.05.2006 - 20:36

Продвинутый новичок
**
орден II степени
Группа: Участник
Сообщений: 73
Регистрация: 27.02.2005
Пользователь №: 6790


Такая тема уже была, но давно, щас повторю но более подробно:



3 Runes of the Same Type (Runes 1-9) = 1 Higher Level Rune
3 El Runes -> 1 Eld Rune
3 Eld Runes -> 1 Tir Rune
3 Tir Runes -> 1 Nef Rune
3 Nef Runes -> 1 Eth Rune
3 Eth Runes -> 1 Ith Rune
3 Ith Runes -> 1 Tal Rune
3 Tal Runes -> 1 Ral Rune
3 Ral Runes -> 1 Ort Rune
3 Ort Runes -> 1 Thul Rune

This only works for Runes El-Ort and not on any higher Runes.

3 Perfect Skulls + 1 Rare Item + Stone of Jordan = Add 1 Socket To a Rare Item
Rare Items can only have one socket. You cannot add more than one socket. You cannot add sockets to items that don't normally have sockets.
1 Perfect Skull + 1 Rare Item + Stone of Jordan = 1 High Quality New Rare Item of the same type
This formula has the possibility of creating a higher quality Rare Item than the following formula. ilvl = int(.66 * clvl) + int(.66 * ilvl) That is, the ilvl will be equal to .66 times your clvl (rounded down) plus .66 times the input item's ilvl (also rounded down).
6 Perfect Skulls + 1 Rare Item = 1 Random Low Quality Rare Item of the same type
You can use this formula to get another chance at a Rare Item of the same type. ilvl = int(.4 * clvl) + int(.4 * ilvl) Player level matters. This formula will not work on items larger than 3x2.
4 Health Potions (of any type) + Ruby (any type) + Magical Sword = A Magic Sword of the Leech
You can use this formula to get a Life Stealing sword. ilvl = 30. The sword will always have the "of the Leech" suffix (4-5% Life Stolen Per Hit) and has a chance at getting a prefix as well. The type of sword is retained. For example, a champion sword as input will give a champion sword as output.
3 Magic Rings = 1 Random Magic Amulet
Save any unwanted rings for the chance of getting a high quality amulet. ilvl = int(.75 * clvl). This means at Character Level 65, ilvl = 48. So any Magical Prefix or Suffix with a level of 48 and below might be available. Since +2 to Skills amulets, have a level of 90, it's not possible to create a +2 to skills Amulet with this formula.
3 Magic Amulets = 1 Random Magic Ring
Save any unwanted amulets for the chance of getting a high quality ring. ilvl = int(.75 * clvl). This means at Character Level 65, ilvl = 48. So any Magical Prefix or Suffix with a level of 51 and below might be available.
3 Health Potions + 3 Mana Potions + 1 Chipped Gem = 1 Rejuvenation Potion
Use this formula if you are in need of instant healing and/or mana. Any grade of Health/Mana Potion can be used.
3 Health Potions + 3 Mana Potions + 1 Standard Gem (normal) = 1 Full Rejuvenation Potion
Use this formula if you are in need of instant full healing and/or mana. Any grade of Health/Mana Potion can be used.
3 Small Rejuvenation Potions = 1 Full Rejuvenation Potion

3 Gems of the Same Type and Grade (lower than Perfect) = 1 Higher Grade Gem of the Same Type
Use this formula to upgrade your growing masses of low quality Gems into something more useful.
2 Quivers of Bolts = 1 Quiver of Arrows
For users of Bows that are in need of ammunition. Random quantity of Arrows produced.
2 Quivers of Arrows = 1 Quiver of Bolts
For users of Crossbows that are in need of ammunition. Random quantity of Bolts produced.
1 Spear + 1 Quiver of Arrows = 1 Stack of Javelins
Mainly for Amazons that are in need of Javelins to use with skills. Any class/type of Spear can be used.
1 Axe + 1 Dagger = Throwing Axe
Any class/type of Axe can be used (i.e. magic/socketed/non magical axe/etc). Random quantity of throwing axes produced.
3 Perfect Gems (of any type) + 1 Magic Item = 1 New Random Magic Item of the Same Type
You can use this formula to get another chance at a Magic Item of the same type. The ilvl = ilvl. This means to use 100% of the ilvl of the input item. It's important to note the difference between "the ilvl is set to a fixed number" like what happens in some recipes and "the ilvl of the output is exactly the same as the ilvl of the input" as is the case here. So if you're cubing for +skills Grand Charms, for example, you want to use Charms starting from late Nightmare, not ones that dropped in the Normal Blood Moor. You can use this formula (with an Amulet) to create a +2 Skills Amulet. And you cannot Gamble one before Character Level 86. Be warned however, that the chances of getting that on an Amulet might be very low (considering everything is available) and it might take a lot of tries. Rare Items cannot be used with this formula to create new Rare Items. You can also use this on Charms and Jewels.

Strangling Gas Potion + any type of Healing Potion = 1 Antidote Potion

6 Perfect Gems (1 of each type) + 1 Amulet (any quality) = Prismatic Amulet
Use this formula to create an Amulet with Resistance to all. ilvl = 50. The amulet will always have the Prismatic prefix (All Resistancs +16-20) and has a chance at getting a suffix as well.

1 Magic Ring + 1 Perfect Emerald + 1 Antidote Potion = 1 Jade Ring
Use this formula to create a Poison Resistance Ring. The Jade Ring has a random percentage (21-30%) of Poison Resistance. You may also receive an additional Magic Suffix. ilvl=30.
1 Magic Ring + 1 Perfect Ruby + 1 Exploding Potion = 1 Garnet Ring
Use this formula to create a Fire Resistance Ring. The Garnet Ring has a random percentage (21-30%) of Fire Resistance. You may also receive an additional Magic Suffix. ilvl=30.
1 Magic Ring + 1 Perfect Topaz + 1 Rejuvenation Potion = 1 Coral Ring
Use this formula to create a Lightning Resistance Ring. The Coral Ring has a random percentage (21-30%) of Lightning Resistance. You may also receive an additional Magic Suffix. ilvl=30.
1 Magic Ring + 1 Perfect Sapphire + 1 Thawing Potion = 1 Cobalt Ring
Use this formula to create a Cold Resistance Ring. The Cobalt Ring has a random percentage (21-30%) of Cold Resistance. You may also receive an additional Magic Suffix. ilvl=30.
1 Magic Shield (any type) + 1 Spiked Club (any quality) + 2 Skulls (any quality) = Magic Shield of Spikes
ilvl=30. The shield will always have the "of Spikes" suffix (Attacker Takes Damage of 4-6) and has a chance at getting a prefix as well. The type of shield is retained, and any type of shield (including paladin shields and necromancer shrunken heads) works as input.

Diamond (any quality) + 1 Staff (any type and quality) + 1 Kris (any quality) + 1 Belt (any type and quality) = Savage Polearm Class Weapon
ivl = 50. The polearm will always have the Savage prefix (66-80% Enhanced Damage) and has a chance at getting a suffix as well. The polearm will be one of the following, selected randomly: Bardiche, Battle Scythe, Bill, Halberd, Lochaber Axe, Partizan, Poleaxe, Scythe, Voulge, War Scythe (put another way, any normal polearm or any exceptional polearm other than Bec-de-Corbin and Grim Scythe).
Wirt's Leg + A Tome of Town Portal = Secret Cow Level
You must Transmute in the Act I Rogue Encampment. You must have already killed Baal in the same Difficulty Level. One time per Difficulty Level. Warning: if you lead the Cows around the Red Portal and die, you may not be able to fight your way back inside. Try to run in as far as you can and open up an escape Town Portal for backup. MooOOOOOOooooo
Diablo II 1.10 Transmuting Formulae

3 Thul Runes + 1 Chipped Topaz = Amn Rune
3 Amn Runes + 1 Chipped Amethyst = Sol Rune
3 Sol Runes + 1 Chipped Sapphire = Shael Rune
3 Shael Runes + 1 Chipped Ruby = Dol Rune
The following Rune upgrade formulae will only work for Single-Player, Open, or Ladder Characters. They will not work for Normal Characters on the Realms. 3 Dol Runes + 1 Chipped Emerald = Hel Rune
3 Hel Runes + 1 Chipped Diamond = Io Rune
3 Io Runes + 1 Flawed Topaz = Lum Rune
3 Lum Runes + 1 Flawed Amethyst = Ko Rune
3 Ko Runes + 1 Flawed Sapphire = Fal Rune
3 Fal Runes + 1 Flawed Ruby = Lem Rune
3 Lem Runes + 1 Flawed Emerald = Pul Rune
2 Pul Runes + 1 Flawed Diamond = Um Rune
2 Um Runes + 1 Topaz = Mal Rune
2 Mal Runes + 1 Amethyst = Ist Rune
2 Ist Runes + 1 Sapphire = Gul Rune
2 Gul Runes + 1 Ruby = Vex Rune
2 Vex Runes + 1 Emerald = Ohm Rune
2 Ohm Runes + 1 Diamond = Lo Rune
2 Lo Runes + 1 Flawless Topaz = Sur Rune
2 Sur Runes + 1 Flawless Amethyst = Ber Rune
2 Ber Runes + 1 Flawless Sapphire = Jah Rune
2 Jah Runes + 1 Flawless Ruby = Cham Rune
2 Cham Runes + 1 Flawless Emerald = Zod Rune


3 Standard Gems (normal) and 1 Socketed Weapon (Any Type) = 1 Socketed Magic Weapon (of same type)
This takes a socketed weapon and makes it a magic socketed weapon with a random number of sockets. This allows you to get new magic bonuses on an otherwise non magical weapon. The original weapon properties will be removed (rerolled) when the new weapon is created. ilvl = 30. It gets 1-2 sockets.
3 Chipped Gems + 1 Magic Weapon = Socketed Magic Weapon
This adds sockets to a magic weapon. The original magic weapon properties will be removed (rerolled) when the new weapon is created. If you use this formula with a weapon that is not normally socketed such as a Javelin, this recipe will create a new magical weapon without any sockets. ilvl=25 magic weapon with 1-2 sockets.
3 Flawless Gems + 1 Magic Weapon = Socketed Magic Weapon
This adds sockets to a magic weapon. The original magic weapon properties will be removed (rerolled) when the new weapon is created. If you use this formula with a weapon that is not normally socketed such as a Javelin, this recipe will create a new magical weapon without any sockets. ilvl=30 magic weapon with 1-2 sockets.
1 Tal Rune + 1 Thul Rune + 1 Perfect Topaz + Normal Body Armor = Socketed Body Armor of same type
The number of sockets created will vary. The item must be normal and unsocketed. Low-quality items and superior items do not work. The item gets 1-6 sockets, randomly. However, the number of sockets is then restricted by the maximum number of sockets that base item with that ilvl can have. For example, if you have an item that can only have 2 sockets, there's a 5/6 chance of getting 2 sockets and a 1/6 chance of getting 1 socket.
1 Ral Rune + 1 Amn Rune + 1 Perfect Amethyst + Normal Weapon = Socketed Weapon of same type
The number of sockets created will vary. The item must be normal and unsocketed. Low-quality items and superior items do not work. The item gets 1-6 sockets, randomly. However, the number of sockets is then restricted by the maximum number of sockets that base item with that ilvl can have. For example, if you have an item that can only have 2 sockets, there's a 5/6 chance of getting 2 sockets and a 1/6 chance of getting 1 socket.
1 Ral Rune + 1 Thul Rune + 1 Perfect Sapphire + Normal Helm = Socketed Helm of same type
The number of sockets created will vary. The item must be normal and unsocketed. Low-quality items and superior items do not work. The item gets 1-6 sockets, randomly. However, the number of sockets is then restricted by the maximum number of sockets that base item with that ilvl can have. For example, if you have an item that can only have 2 sockets, there's a 5/6 chance of getting 2 sockets and a 1/6 chance of getting 1 socket.
1 Tal Rune + 1 Amn Rune + 1 Perfect Ruby + Normal Shield = Socketed Shield of same type
The number of sockets created will vary. The item must be normal and unsocketed. Low-quality items and superior items do not work. The item gets 1-6 sockets, randomly. However, the number of sockets is then restricted by the maximum number of sockets that base item with that ilvl can have. For example, if you have an item that can only have 2 sockets, there's a 5/6 chance of getting 2 sockets and a 1/6 chance of getting 1 socket.
1 Eld Rune + 1 Chipped Gem + Low Quality Weapon = Normal Quality Weapon of same type
ilvl = 1. That is, regardless of what the ilvl was beforehand, it will be set to 1.
1 El Rune + 1 Chipped Gem + Low Quality Armor = Normal Quality Armor of same type

1 Ral Rune + 1 Sol Rune + 1 Perfect Emerald + Normal Unique Weapon = Exceptional Version of Weapon
This formula changes the base item type from the normal to exceptional version. For example an Axe is turned into a Cleaver. This does NOT convert the item to the Exceptional Unique version of the Unique Item. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain.
1 Tal Rune + 1 Shael Rune + 1 Perfect Diamond + Normal Unique Armor = Exceptional Version of Armor
This formula changes the base item type from the normal to exceptional version. For example Quilted Armor is turned into Ghost Armor. This does NOT convert the item to the Exceptional Unique version of the Unique Item. So you cannot for example use this formula to transform Greyform into The Spirit Shroud. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain. Armor refers to any sort of armor, including helms, boots, belts, gloves and shields, not just body armor.
1 Lum Rune + 1 Pul Rune + 1 Perfect Emerald + Exceptional Unique Weapon = Elite Version of Weapon (Ladder Only)
This formula changes the base item type from the exceptional to elite version. For example a Cleaver is turned into a Small Crescent. This does NOT convert the item to the Elite Unique version of the Exceptional Unique Item. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. You cannot do this formula unless you are using a Ladder Character. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain.

1 Ko Rune + 1 Lem Rune + 1 Perfect Diamond + Exceptional Unique Armor = Elite Version of Armor (Ladder Only)
This formula changes the base item type from the exceptional to elite version. For example Ghost Armor is turned into a Dusk Shroud. This does NOT convert the item to the Elite Unique version of the Unique Item. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. You cannot do this formula unless you are using a Ladder Character. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain. Armor refers to any sort of armor, including helms, boots, belts, gloves and shields, not just body armor.

1 Ort Rune + 1 Amn Rune + 1 Perfect Sapphire + Normal (Basic) Rare Weapon = Exceptional Rare Weapon
The item type is upgraded.
1 Ral Rune + 1 Thul Rune + 1 Perfect Amethyst + Normal (Basic) Rare Armor = Exceptional Rare Armor
The item type is upgraded.
1 Fal Rune + 1 Um Rune + 1 Perfect Sapphire + Exceptional Rare Weapon = Elite Rare Weapon
The item type is upgraded.
1 Ko Rune + 1 Pul Rune + 1 Perfect Amethyst + Exceptional Rare Armor = Elite Rare Armor
The item type is upgraded.
1 Ort Rune + Weapon = Fully Repaired Weapon
Use this Rune + Your Horadric Cube to repair your weapon. You cannot repair Ethereal items.
1 Ral Rune + Armor = Fully Repaired Armor
Use this Rune + Your Horadric Cube to repair your armor.
1 Hel Rune + Scroll of Town Portal + Any Socketed Item = Unsocket that item
Warning: This will destroy any gems, runes, or jewels you have socketed. This is useful if you are not happy with the gems you have socketed and you want to socket the item in another way.
1 Ort Rune + 1 Chipped Gem (any kind) + Weapon = Fully Repaired and Recharged Weapon
You cannot repair ethereal weapons.
1 Ral Rune + 1 Flawed Gem (any kind) + Armor = Fully Repaired and Recharged Armor
You cannot repair ethereal armor. Armor refers to any sort of armor, including helms, boots, belts, gloves and shields, not just body armor.

Сообщение отредактировано SkyTech - 15.05.2006 - 20:39
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
TRION
сообщение 12.12.2006 - 16:07

Новичок
*

Группа: Участник
Сообщений: 6
Регистрация: 24.11.2006
Пользователь №: 17300


как деформировать
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Mina
сообщение 12.12.2006 - 17:11


****
орден III степениОрден имени Чингачгука Большого Змея
Группа: Модератор
Сообщений: 303
Регистрация: 17.05.2005
Пользователь №: 8070


Цитата(TRION @ 12.12.2006 - 16:07) *
как деформировать

Ты вообще о чем ?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
TaSo1
сообщение 12.12.2006 - 20:46

Psychedelic Man
******
орден I степениорден II степени
Группа: Участник
Сообщений: 1215
Регистрация: 22.05.2005
Пользователь №: 8125


Цитата(Mina @ 12.12.2006 - 19:11) *
Ты вообще о чем ?

мб он хотел сказать, что типо уже собранную вещь опять разложить на разные компоненты?
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Vortex
сообщение 12.12.2006 - 20:47

Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 154
Регистрация: 28.01.2004
Пользователь №: 2050


Цитата(aka TaSo1 @ 12.12.2006 - 17:46) *
мб он хотел сказать, что типо уже собранную вещь опять разложить на разные компоненты?

это что-то типа из: нашел зод, как его раложить на исты? %))))
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
neeb
сообщение 12.12.2006 - 21:19

dnb listener
*****
орден I степениорден II степени
Группа: Участник
Сообщений: 881
Регистрация: 26.10.2006
Пользователь №: 16245


Так вроде нельзя =))
А вот про зод я посмеялся


ЗЫ:кстати а на этом серве ктонить зод находил??
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Lil`TéA
сообщение 12.12.2006 - 21:47

Aggressive
****

Группа: Участник
Сообщений: 363
Регистрация: 4.08.2005
Пользователь №: 9205


Народ расскажите как шмотки крафтить в кубе nea.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
sQuiT
сообщение 12.12.2006 - 22:04

Push your Limits!
******
орден I степениорден II степени
Группа: Участник
Сообщений: 1820
Регистрация: 26.04.2005
Пользователь №: 7795


Цитата(feNomeN @ 12.12.2006 - 21:47) *
Народ расскажите как шмотки крафтить в кубе nea.gif
элементарно...
]]>http://www.diablozone.net/items/crafted/]]>


Цитата
Рецепты создания крафтов
Поместите указанные в формуле ингридиенты в Horadric Cube, затем нажмите "Transmute". Ингридиенты должны быть именно такими, используя именно тот тип доспехов или оружия, который указан в рецепте.

Полный список рецептов крафтов для Diablo II: LoD v1.10
]]>Hit Power]]>
]]>Blood]]>
]]>Caster]]>
]]>Safety]]>


Сообщение отредактировано sQu!T - 12.12.2006 - 22:05
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Vortex
сообщение 13.12.2006 - 00:30

Частый гость
***

Группа: Участник
Сообщений: 154
Регистрация: 28.01.2004
Пользователь №: 2050


Цитата(feNomeN @ 12.12.2006 - 18:47) *
Народ расскажите как шмотки крафтить в кубе nea.gif

да скачайте вы Arreat Summit в одном файле d2exp, там все это есть....
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
sQuiT
сообщение 13.12.2006 - 08:45

Push your Limits!
******
орден I степениорден II степени
Группа: Участник
Сообщений: 1820
Регистрация: 26.04.2005
Пользователь №: 7795


для автора:
В важном весит точно такая же тема, и там был ответ на твой вопрос.. wacko.gif
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

2 страниц V   1 2 >
Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



RSS Текстовая версия Сейчас: 28.03.2024 - 21:07